Visit Sweden

Nettsted og koordinert tilstedeværelse i digitale kanaler

Utfordringen når det gjelder destinasjonsmarkedsføring er å legge til rette for salg i neste ledd. Det krever stor forståelse for målgruppenes behov og oppførsel, samt en evne til å knytte sammen forskjellige kommunikasjonsstrømmer og skape et interessant og fristende innhold.

Om Visit Sweden

Visit Sweden er et kommunikasjonsselskap som markedsfører Sverige i verden. Oppdraget deres er å skape nysgjerriget om Sverige hos utenlandske turister ved hjelp av markedsføring som får mennesker til å bestemme seg for å gjennomføre en reise til Sverige. Når reisende til internasjonale destinasjoner velger å reise til Sverige, skaper det jobber og inntekter i hele landet. Visit Sweden er på plass i ti land og kombinerer lokal tilstedeværelse med overgripende markedsføring. 

Prosjektet

Visit Sweden og Resultify har arbeidet sammen i mange år. Sammen har vi tatt utfordringer og blitt stilt på prøve, og vi har oppnådd større fremgang enn i forventet. Da vi begynte samarbeidet med Visit Sweden, hadde de et tydelig mål. De ville lage Danmarks beste Sverige-nettsted. Det mer uformelle målet var at det skulle finnes flere danske enn svenske biler på de svenske parkeringsplassene. For å oppnå dette ville Visit Sweden levere klare verdier og samme budskap til besøkerne i mange kanaler: Visit Sweden.

Resultify laget et attraktivt nettsted som kunne gi all den informasjonen som ferierende dansker kunne tenkes å trenge før og under Sverige-besøket, men også et konsekvent budskap på nettstedet, i sosiale medier og i kampanjer. Med bra respons og gode resultater kunne Visit Sweden utvikles, og reisen vår fortsatte sammen mot nye land – med samme budskap som tidligere: Visit Sweden.

Besøk Visit Sweden i Danmark

 

 

[Translate to Norsk:] Vill du veta mer?

Kort sagt:

Konsept
CMS
Grafisk design
Digital markedsføring
Løpende tjenester