EarLabs sikter globalt med Resultify

Det mye omtalte innovasjonsselskapet EarLabs skal etablere globalt salg av sine smarte øreplugger. Nå velger de Resultify som partner for den digitale markedsføringen. New York og California neste!

 

Først lanserte de SurfEars og SwimEars, vanntette øreplugger for surfere og svømmere. Nå har dBud kommet til – øreplugger med justerbar lyddemping med to volumnivåer for miljøer som nattklubber, industri, kontor eller restauranter, og alle som jobber med musikk.

EarLabs ser stort potensiale i digital markedsføring og salg, både gjennom videresalg og egen netthandel. Sammen med Resultify har de laget en digital strategi for å optimalisere markedsføringen ut fra målgruppenes søkeadferd. Det ble avspark med søkeordanalyse og en kanalstrategi som legger grunnlaget for kommende markedsføringsinvesteringer.

Hos Resultify ser vi frem mot å fortsette den digitale reisen med EarLabs. Våre webanalytikere passer på at EarLabs legger kruttet på riktige steder når de satser globalt, med fokus på de største landene i Europa, samt Japan og USA – New York og California.

Ønsker du også hjelp til din digitale markedsføring? Vi hjelper deg med planlegging, kampanjer og løpende produksjon, slik at du får mest for pengene. Ta kontakt med oss i dag.